Echec au Porteur (Not Delivered) is a nail-biting suspense tale in the Hitchcock manner. The disgruntled protagonist decides to kill an old enemy with a bomb concealed in a football. The bomb is misdelivered, ending up in the hands of a young boy. The rest of the picture is a race against time as the boy innocently plays with his pigskin booby trap. Co-adapted by Noel Calaf from his own novel, Echec au Porteur boasts excellent performances from Jeanne Moreau, Serge Reggiani, Paul Meurisse and Gert Froebe; incredibly, Variety felt that the cast lacked "name value."