Ten years ago, François Nolan and his brother have been betrayed by one of their accomplices after a break-in. During the fight with the police, Francois's brother was killed, and a cop disfigured by François. Now, François is back for revenge. As nobody knows who the traitor was, the former accomplices lose their head. The disfigured cop is also waiting for the right moment to take his revenge on François.