Marc (Marcel Bozzuffi) is a hood who is hunted down by his boss when he fails to execute a man who happens to be his friend. He is hidden by a woman (Sylvia Koscina) whose husband has murdered his business associate and wants Marc to take the rap for the crime. Michel Constantine is the friend targeted for murder, and Jean Lucciani and Daniel Moosman also appears in this suspenseful action feature.