In this modernized adaptation of the much-filmed Alexandre Dumas story, The Count of Monte Cristo, Edmond Dantes was sent to prison on a trumped-up charge of betraying the revolution, but he managed to escape to South American and earn a fortune. Now he his back in France and is attempting to bring some sort of justice to those who betrayed him.