Three adventurers, Pierre, an engineer, Mailard, an escaped convict and Luis, a guitarist, are in search of gold in the Sahara. They happen to be captured by a group of Tuareg. Helped by Taina, a halfbreed, they manage to escape but their troubles are far from over...