Set in the French Alps, the film stars Michel Auclair and Michelle Philippe as Florian and Myra, young lovers fascinated with scaling the heights (in every sense of the phrase!) Their ardor reaches a fever pitch at a mountain resort, but tragedy looms on the horizon.