The somewhat mystical story concerns a sensuous Queen (Silvana Pampani) who delights in luring noblemen to their doom. For this purpose, she has constructed a high tower, where she has imprisoned herself and two equally lovely lasses. Charmed by the naked trio, the noblemen are wined, dined, romanced--and then brutally murdered. Will Buridan (Pierre Brasseur), the film's nominal hero, escape this grisly fate?