Denis Lamarche is unfairly accused of her husband's murder. With a reputation to be an alcoholic, she is not allowed to see her children while she's in jail. Her oldest daughter is in love with a doctor's son (and it is that doctor who diagnosed poisoning by the unfortunate mom). And the doctor is remarried to a a go-getter who does not like her stepson. But this nasty woman has a brother, a lawyer, who agrees to defend the prisoner at the young man's request.