Beautiful Daniela is a pro, working at a nightclub in Pigalle’s red light district. She’s stunning, a knockout. She takes the clients' breath away.
A client has just won big at lotto. He’s called François. He asks Daniela, “What’s your price?” and proposes to her. She agrees to become his wife.