Solange is depressed and sick. Friends and neighbors are convinced she needs a child. Her husband enlists the help of another man as her lover, Stéphane, in hopes of getting her pregnant. He fails to cheer her up or impregnate her. The three open a summer camp for children where Solange meets 13 year-old Christian. Christian cheers her up, becomes her lover, and fathers a child by her.