Like the play, the film tells the story of a gay couple – Renato Baldi (Ugo Tognazzi), the manager of a Saint-Tropez nightclub featuring drag entertainment, and Albin Mougeotte (Michel Serrault), his star attraction – and the madness that ensues when Renato's son, Laurent (Rémi Laurent), brings home his fiancée, Andrea (Luisa Maneri), and her ultra-conservative parents (Carmen Scarpitta and Michel Galabru) to meet them.