Romain, is my sweatheart. We kiss each other with the tongue We are going to get married, we are going to live together and to have children. We are even going to have sexual intercourse. Well, at the Églantine's, it is forbidden. Then, on Saturday, my small sister she comes to get us by car to take us to the countryside.