In a romantic comedy, a man and a woman love each other but can agree about nothing. Despite the power of their feelings, the couple breaks up to get together more happily later on. This is what happens to Adam and Mary. But Adam and Mary aren't the usual twenty or thirty year olds that feature in such stories; they're approaching sixty. This elegant and dynamic sixty of our era. The one that brilliantly manages children, grandchildren, work and friends with their associated worries and joys.
Everything is going along just fine until Adam and Mary realize that they are now part of the "senior" set... to their great amazement. They react to this news in a totally childish way. Adam is frenetic, throwing himself into work and deep into denial. He undergoes a mid-life "youth" crisis. As for Mary, she decides to deal with the situation by doing what she does best, which is to say, taking care of her husband and family. But her desire to do everything just right pushes her to extremes, and her excessive "preparations for old age" concern her adult children.