DirectorActorsSynopsisAn exploration of a dark family secret and the story of a passion, told through the interior journey of François, a solitary child who invents a brother and imagines his parents’ past. On his fifteenth birthday, a family friend tells François a shattering truth that will enable him to develop his own personality at last. Production photos (6)