In order to get over the death of Paul, the love of her life, Corine leaves Paris for a few weeks in Mongolia. But her meeting with the shaman Oyun upends her plans, as Oyun proclaims that Corine has received a rare gift. Back in France, she cannot refuse what is now imposed on her: she must go back to Mongolia to begin her initiation... and discover a bigger world.