DirectorActorsSynopsisKhaled and Saïd are Palestinian and have been friends since childhood. They’re called up to commit a suicide bombing in Tel Aviv. They volunteered for such a mission some years ago, and are now bound by a moral contract that they can’t, and don’t want to, break. They spend a final night with their families, although they are not allowed to bid them goodbye. The following day, time-bomb belts strapped around their waists, they’re driven to the border. But things don’t go according to plan. Production photos (5)