The story of a father and son in Ramallah, confronted to the harsh reality during the second intifada. The two are trying to create a parallel, imagined reality, optimistic and magical. When Rabiah, the father, finds himself in troubles with the Israeli army, his son dreams of going to EuroDisney for his birthday.