Aziz Alrabi, coming from estates, imagines with his friend Brian, a fraude braquo with bank cards at the counter, things go badly going and the two accomplices are quickly arrested thanks to a witness who was on the scene. The policeman charged with the case and after an animated interrogation, is going to make a strange proposal to Aziz for whom in reality will have only a single option.