DirectorActorsSynopsisIn June 1940, while government ministers, journalists, aristocrats, demi-mondaines and spies of all kinds meet up at the Splendide Hotel in Bordeaux, a young man must choose between a famous actress and an enthusiastic student, between politicians and thugs, between the carefree life of youth and adult responsibility. Videos Production photos (12)