Ballade de Titus (La) (1998)
Once there was a boy named Titus whose adoptive parents decided to lock him in a cellar with nothing but a TV set, a VCR and 500 cartoon videos for company. Twenty years later, Titus escapes. To him, the outside world is just one giant amusement park.