The ex-gymnast and survival artist Emil (Werner Stocker) falls in love with the prostitute Lissy (Dana Vávrová). Through her he meets some criminals whom he can help thanks to his gymnastic skills. But on his rise in the criminal hierarchy, Lissy might fall by the wayside.