A young woman kills herself, leaving no explanation to her grief-stricken pawnbroker husband. We learn in flashback about how they met, married, and how she failed to adapt her lifestyle to his. Disgusted with his attempts to dominate her, she considered murdering him, but found herself unable to do it...