The life and ideas of the German philosopher Friedrich Nietzsche. A love triangle unfolds as Nietzsche and his best friend decides to live with a Jewish woman. According to Nietzsche's philosophy, that is beyond all morality. Depicting Nietzsche's opium addiction and madness meritorious.