Almy (Virna Lisi) is a beautician on her way to a "fat farm." The story pairs her with a tough, charming race car driver (Maurice Ronet). After he rapes her, she seeks to get revenge by seducing him, but instead finds herself falling in love with him as she taps into his concealed wellsprings of vulnerability.