The story of an ill-fated quartet of burglars and hoodlums. Two older burglars, near retirement, dream of making one last big heist. One of them has a daughter, whom he has tried to keep away from his business. Still, when she falls in love with a young thug, her father feels he must help the young man. He shows him the ropes as best he can, and brings him along on a bank job. One of the older men is killed, and the boy is captured. The girl helps him escape from jail, with unfortunate results.