Why did Georges Flavier, who didn't know how to swim, dive into a Paris canal at 1:00 a.m. on hearing a stranger cry out ? Why did Fernande so desperately need a curly hairdo ? And why did the butcher forbid his wife to dress up like a sow ? Why did a young down-and-out force an old hairdresser to install pink sinks at home ? Why did Georges take Gus to a spa in the deepest recesses of Czechoslovakia ? And what is Grace Kelly doing in the midst of all this ? This tale sparks a lot of questions - one potential answer (among others) may involve finding a father one no longer wants and a son one no longer has.