La Divine Comédie, the film, is a very specific Rhistorical reflectionS that has nothing on the surface to do with DanteUs Divina Commédia. But deeper down, we can definitely talk about a link in that the ques tions of good, evil, sin and holiness are dealt with, although the film about Hades, Purgatory and Paradise all belong to our world. The story takes place in a modern-day insane asylum. Although pur sued by their individual obsessions, the characters mix and mingle lucidly in their hallucinations...