Pascal is used to adrenaline-crazed adventures. He lost the use of his legs during one of these episodes by falling from the top of an Alpine peak. Now he uses a wheelchair to get around, but he hasn't lost his sense of adventure. At a rehabilitation center he is learning to adapt to being a paraplegic and has gotten fairly cheerful about the whole thing. When his new buddies propose that they use his special climbing skills to rob the bank next door, it seems like a good idea to him.