Juliette Merteuil and Valmont is a sophisticated couple, always looking for fun and excitement. Both have sexual affairs with others and share their experiences with one another. But there is one rule: never fall in love. But this time Valmont falls madly in love with a girl he meets at a ski resort, Marianne.