Elizabeth is married to Lewis, a novelist. At this point in his life, Lewis thinks in nothing but literary terms: Elizabeth is vacationing in Europe alone, ergo she must be having an affair. Half out of frustration, she confirms her husband's suspicions by romancing German drug dealer Thomas. Things get even dicier when Lewis invites Thomas into his home, requesting his technical advice on a screenplay he is working on...