Long perceived as the silent shadow of a boisterous husband, Melania Trump has been confined to the stereotype of the submissive wife.
Yet her attitude is anything but submissive; it is her most formidable weapon. While Donald stirs up controversy with his tweets, she moves millions, secures her son's future, and sets her diplomatic priorities without ever raising her voice.