As the race for clean energy accelerates, a hidden battle erupts in the depths of the ocean. Beneath the surface, a billion-dollar industry prepares to exploit one of Earth’s last untouched frontiers, at the risk of destroying it forever. Standing against powerful corporations and compromised institutions, three women rise to defend the abyss. In a high-stakes fight between profit and preservation, the future of our planet hangs in the balance.