François, Renée, Gisèle, Sylvain. These seniors don’t have much in common, except that their lives have been marked by episodes of abandonment, rejection, or fear.
Then comes hope: a house in Lyon where they can finally be themselves. A place where they can grow old without ever having to hide again.
But when it comes to becoming visible, the fears of a lifetime are never far away, pulling our Audacious Ones out of their dream: should they take the leap?