To be fifteen, armed with a MiniDV camera, filming one’s adolescence in the 2000s in order to rediscover it later: friends, desires, holidays… Twenty years on, the tapes are unearthed and the diary rewritten in the future perfect, with all the fervour and tenderness of that time.