At 78, she travels three times a week to a boxing club in Antalya, in southern Turkey, convinced that intense physical training is the only way to confront a life slipping from her grasp.
But alone in her mountain village, everything falters—blurs, tilts, turns vertiginous. And some ghosts can no longer be fought, nor dodged.