Each episode in this sumptuous travel series showcases one of Europe’s most extraordinary train journeys, highlighting beautiful natural landscapes, local heritage, regional cultures and, of course, the sheer ease and joy of this fast and eco-friendly mode of transport. It also successfully reveals some of Europe’s hidden gems while offering a whole new level of escapism. Sit back and enjoy the ride.