2016, Paris Fashion Week. A gang of aging robbers attempts the final heist of their career: stealing an 18-carat ring from a woman unknown to them — who turns out to be none other than Kim Kardashian. Their robbery sparks a global media storm, exposing the collision between old-school criminality and modern hyper-celebrity.