At 33, Emma is given a second chance. Sentenced to life in prison for a double homicide, she has spent half her life behind bars. But thanks to the discovery of new evidence, she is released pending a new trial. She has two months to prove her innocence.
Back in Kerlann, the island where the tragedy unfolded, she confronts her past within a community that rejects her. She’ll do whatever it takes to uncover what really happened that night and reconnect with her son Malo—even if it means bringing to light secrets that the island’s residents and the local police would have preferred to keep hidden.