Dario and Rayan are growing up together on a funfair. Tragedy strikes when the youngest, Dario, goes missing. When he reappears the next day, visibly hurt, he chooses to remain silent about what happened. Twenty years later, Dario comes back for their mother’s funeral and recognises the man who abducted him, now a friend of Rayan. The two brothers have a hard choice to make: forgiveness, or revenge.