American foot model, Evie, shows up for her first gig in Paris, only to be fired when the agency discovers her foot doesn't really look “wholesome.” Evie was depending on this job to pay for her trip abroad, so she scrambles to cut her losses and return home early. But, at the last minute, the agency's assistant (Adèle) comes to Evie's rescue. During an epilogue that plays out entirely in polaroids, a surprising friendship blossoms into romance between Evie and Adèle.