The adventure of an honorable man fearless and beyond reproach, wandering through the Pyrenees escorted by his faithful squire, simple-minded but noble at heart. Or how the whimsical Hadrien stumbles into the mountains with 6-year-old Clara, her unicorn pyjamas and her father's ashes.