Varec, an unstable person sentenced to doing community service, encounters whimsical Clint, who he initiates into the joys of forced labor. Not far from there, Jo ponders what on-hold music should be used by the French administration. To a disco-punk choral tune, three anti-heroes have doubts about the notion of work.