In the year 2000, during Armenia’s turbulent political climate, twelve-year-old Amalia juggles childish dreams with adult duties while her overworked mother tends to a family errand. After a bitter fight with her younger brother Narek, the siblings share an unexpected secret. Their constant bickering gives way to a tender bond, restoring a brief sense of family warmth and normalcy.