Eliza works at a hotel resort, moving through a cycle of roles designed to always keep the guests satisfied. Behind the polished surface of the hotel, she struggles to balance an unseen private life, all while carrying a rare anatomical condition: she is physically unable to smile. In a world obsessed with toxic positivity, Eliza must decide whether to change herself to fit in, or to resist by remaining exactly who she is.