Nineteen years old Enzo and his sister Carla have been on their own for several years. When their father is released from prison, Enzo hopes to rebuild their family, but Carla refuses to reconnect. With his father suddenly back and once again a central figure in his life, Enzo is forced to confront the long buried truth.