A lakeside campground weighed down by a heatwave and threatened by summer wildfires. Max, a solitary and anxious teenager, narrowly escapes drowning. While recovering, he meets Gabin, a strange boy whose spontaneity and warmth instantly enchant him. As Gabin begins to reveal his story to Max, their relationship gradually takes on an uncanny aura...