Two old shepherd brothers live together on an old, isolated farm high in the mountains. They have always led a quiet life, raising their sheep far from civilization. One day, a massive, bright blue block of ice falls from the sky and pierces their roof. This mysterious event sparks a disagreement between the brothers, which escalates in unlikely ways.