During recess, Lazare, Margot, and Joël, all 10 years old, see their classmates flying out through the classroom windows. The sky, in waves, sucks up everything in its path. If they do nothing, they too will disappear. But Lazare, seated in his wheelchair, sees the unfolding disaster differently.