Audrey, 35, the sole survivor of a mysterious serial killer who terrorized the Biarritz region 16 years earlier, is brutally thrust back into her past by a new crime: a 17-year-old girl is found murdered on the Basque coast. Nothing links this murder to the series of crimes committed in the early 2000s by the man then known as the Itsas Killer. Yet Audrey is certain: Itsas is back. To prove it, Audrey will have to confront her past and her lies. Because that night, when she crossed paths with the killer, she lied. About everything. To everyone.