Anna, mother of two young daughters, disappears overnight without a trace. The police quickly conclude that she has left voluntarily, but her husband, Gaspard, refuses to believe it... And rightly so, because Anna has been the victim of an attempted murder. Rescued by a mountain dweller, she wakes up in the middle of the Pyrenees with no memory of what happened or even who she is. She must therefore learn to live again, while Gaspard gradually loses hope of ever seeing her again... Will Anna and Gaspard find each other again?